Adwentownik – case study

Załóż darmowe konto 1koszyk

Nic tak dobrze nie charakteryzuje produktu, jak konkretne case study. W tym przedświątecznym okresie mamy dla Was sympatyczną historię o pewnym przedświątecznym upominku. To znakomity przykład zastosowania 1koszyk do sprzedaży okazjonalnego produktu różnymi kanałami.

Z myślą o nadchodzącym czasie przedświątecznych przygotowań powstał autorski produkt – ADWENTownik. Jak go opisują jego twórcy jest to przewodnik adwentowy, który ma pokazać piękno i głęboki duchowy wymiar Adwentu. Ma pomóc radośnie, rodzinnie i co najważniejsze – duchowo – przeżyć Adwent: pokazać jego bogactwo, odkryć adwentowe ciekawostki, a także poprzez codziennie zadania dla dzieci (a jednocześnie i dla rodziców) sprzyjać dobremu przygotowaniu do Bożego Narodzenia.

ADWENTownik początkowo był sprzedawany tylko stacjonarnie, jednak cieszył się tak dużym powodzeniem, że postanowiono wprowadzić go również do sprzedaży online. Z racji, że jest to produkt okazjonalny z „krótkim okresem przydatności” bardzo istotny był ekspresowy czas realizacji tego przedsięwzięcia. Stawianie całego systemu sklepowego pod ten jeden tylko upominek nie wchodziło w grę. I tu wchodzimy my, cali na biało.

Konfiguracja konta na 1koszyk oraz w prowadzenie produktu do sprzedaży zajęło nie mniej, nie więcej, tylko równą godzinę zegarową. Z racji, że twórcy ADWENTownika zauważyli spore zainteresowanie produktem na Facebooku, to postanowiono wykorzystać ten właśnie kanał oraz dodatkowo stronę www. Post sprzedażowy pojawił się wczoraj wieczorem na profilu mądra mama i jeszcze tego samego dnia sprzedał pierwsze egzemplarze.

Jak pokazuje historia ADWENTownika – 1koszyk idealnie sprawdza się w przypadku produktów okazjonalnych, jak choćby ozdoby świąteczne, zestawy prezentowe, czy świąteczne publikacje. Kluczowy jest fakt, że nie wymagane jest tutaj stawianie całego systemu sklepowego, jedynie wprowadzenie produktu do systemu i umieszczenie linka sprzedażowego w dowolnym miejscu. Zatem 1koszyk to trafione rozwiązanie dla producentów rękodzieła, fundacji, stowarzyszeń, a także okazyjnych sprzedawców, poszukujących doraźnych rozwiązań.