Twoi klienci coraz więcej czasu spędzają w portalach społecznościowych.
Wykorzystaj to!
Wartościowa treść merytoryczna szybko rozprzestrzenia się poprzez polecenia i udostępnienia. Jako że polecenia pochodzą od krewnych, przyjaciół, znajomych, wartość takich powiadomień jest o wiele większa niż np. w przypadku tradycyjnych reklam lub SEO. W końcu nie bez powodu guziki typu „buy button” pojawiają się w większości głównych portali społecznościowych.
Sukces w socialmediach wymaga pracy, cierpliwości, kompetencji w promowanej dziedzinie oraz systematyczności. Sprzedaż powinna subtelnie przeplatać się z budowaniem relacji i dostarczaniem wartości w postaci wiedzy i doradztwa.
Ostatecznie, taka forma komunikacji sprzedawców z klientami wydaje się bliższa swojemu pierwowzorowi w świecie rzeczywistym. Sprzedawca znów staje się ekspertem i doradcą, a klient może swobodnie pytać i opiniować naszą ofertę.