Współczesny konsument oczekuje spersonalizowanej oferty oraz indywidualnego traktowania, a dodatkowo nie lubi czekać. E-konsument posiada te same cechy, tyle że w zwielokrotnionym natężeniu. Nic więc dziwnego, że wszelkie rozwiązania skracające użytkownikowi ścieżkę zakupową, a także dostarczające mu komplet informacji przy niewielkim wysiłku, zyskują na popularności. Dziś pochylimy się nad tematem conversational commerce i biorącej coraz większy rozpęd karierze tego odłamu e-commerce.
Nic tak dobrze nie charakteryzuje produktu, jak konkretne case study. W tym przedświątecznym okresie mamy dla Was sympatyczną historię o pewnym przedświątecznym upominku. To znakomity przykład zastosowania 1koszyk do sprzedaży okazjonalnego produktu różnymi kanałami.
Będzie o sukcesie akcji CzytajPL i nie tylko. Statystyki czytelnictwa w Polsce jakie są, każdy wie. Postęp technologiczny i rozwój kultury online nie sprzyja molom książkowym. Od lat obserwujemy jednak, że wydawcy nie składają broni. Wręcz odwrotnie, nowe technologie traktują nie jako wrogów, a sprzymierzeńców. Coraz częściej wykorzystują je do promocji czytelnictwa oraz do kreatywnych działań sprzedażowych.
Wydawałoby się, że funkcjonując w rzeczywistości wiecznych rabatów, my klienci nie będziemy szczególnie wrażliwi na kolejne okazyjne promocje. Tym bardziej późną jesienią, kiedy to jest kumulacja przeróżnych rabatów i rabacików. Okazuje się jednak, że między powakacyjną wyprzedażą, a bożonarodzeniowym szaleństwem, znalazło się miejsce na dosyć świeżą, ale rok do roku zyskującą na sile tradycję Czarnego Piątku.
Jesteśmy na świeżo po intensywnym, bardzo męczącym, ale jeszcze bardziej inspirującym Forum Rynku Spożywczego i Handlu. To była już XI edycja tej branżowej imprezy, której organizatorem jest jest grupa PTWP SA - wydawca magazynu Rynek Spożywczy oraz portali portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl. Przywieźliśmy ze sobą garść wizytówek, sporo przemyśleń i przede wszystkim pierwsze poważne wyróżnienie dla platformy 1koszyk!