1blog

Adwentownik – case study

Adwentownik – case study

Nic tak dobrze nie charakteryzuje produktu, jak konkretne case study. W tym przedświątecznym okresie mamy dla Was sympatyczną historię o pewnym przedświątecznym upominku. To znakomity przykład zastosowania 1koszyk do sprzedaży okazjonalnego produktu różnymi kanałami.

Czytaj więcej
Pokochaj kody QR i sprzedawaj gdzie dusza zapragnie

Pokochaj kody QR i sprzedawaj gdzie dusza zapragnie

Będzie o sukcesie akcji CzytajPL i nie tylko. Statystyki czytelnictwa w Polsce jakie są, każdy wie. Postęp technologiczny i rozwój kultury online nie sprzyja molom książkowym. Od lat obserwujemy jednak, że wydawcy nie składają broni. Wręcz odwrotnie, nowe technologie traktują nie jako wrogów, a sprzymierzeńców. Coraz częściej wykorzystują je do promocji czytelnictwa oraz do kreatywnych działań sprzedażowych.

Czytaj więcej
Piątek Czarny, ale perspektywa dla sprzedawców świetlana

Piątek Czarny, ale perspektywa dla sprzedawców świetlana

Wydawałoby się, że funkcjonując w rzeczywistości wiecznych rabatów, my klienci nie będziemy szczególnie wrażliwi na kolejne okazyjne promocje. Tym bardziej późną jesienią, kiedy to jest kumulacja przeróżnych rabatów i rabacików. Okazuje się jednak, że między powakacyjną wyprzedażą, a bożonarodzeniowym szaleństwem, znalazło się miejsce na dosyć świeżą, ale rok do roku zyskującą na sile tradycję Czarnego Piątku.

Czytaj więcej
Food&Retail Startup Star dla 1koszyk!

Food&Retail Startup Star dla 1koszyk!

Jesteśmy na świeżo po intensywnym, bardzo męczącym, ale jeszcze bardziej inspirującym Forum Rynku Spożywczego i Handlu. To była już XI edycja tej branżowej imprezy, której organizatorem jest jest grupa PTWP SA - wydawca magazynu Rynek Spożywczy oraz portali portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl. Przywieźliśmy ze sobą garść wizytówek, sporo przemyśleń i przede wszystkim pierwsze poważne wyróżnienie dla platformy 1koszyk!

Czytaj więcej
ROPO, ROTOPO, RAM PAM PAM

ROPO, ROTOPO, RAM PAM PAM

Właściwa analiza oraz zrozumienie zachowań konsumenckich są kluczowe dla sformułowania skutecznej strategii sprzedaży. Tymczasem w badaniach, próbujących uchwycić handel hybrydowy możemy natknąć się na przeróżne schematy ścieżek zakupowych i nie kończącą się listę nowo powstających trendów w e-commerece. Ciężko z nich stworzyć jakiś spójny i stały krajobraz konsumenckiej rzeczywistości. Czy w bezustannie zmieniającym się świecie, wciąż balansującym między sferą online i offline, da się w ogóle trwale zdefiniować zwyczaje klientów? Czy jest to raczej jedna wielka jazda bez trzymanki...

Czytaj więcej