Model DTC (Direct To Consumer) w e-commerce jest coraz bardziej popularny jako sposób sprzedaży produktów. W tym artykule pokażemy, dlaczego jest on tak atrakcyjny dla wielu firm. Dowiesz się jakie korzyści niesie ze sobą sprzedaż bezpośrednia bez udziału usług pośredników, oraz jakie trendy napędzają rosnącą popularność tego modelu – od większej kontroli nad marką po bliską relację z konsumentami
Headless to określenie technologii, w której silnik i logika systemu są pozbawione lub oddzielone od interface’u użytkownika. W przypadku e-commerce rozdzielenie warstwy prezentacyjnej od mechanizmów zamówieniowo-transakcyjnych wynika z drastycznych zmian procesów sprzedażowych i zachowań kupujących.
Niemiecki rynek e-commerce rośnie w oszałamiającym tempie 11% rocznie, a jego obroty sięgają 70 mld €. Przy tak ogromnej skali ważnym problemem okazują się zwroty zamówionych produktów.
Opracowany w 1994 r. standard QR długo borykał się z brakiem zainteresowania w zastosowaniach konsumenckich. Ostatnio wprowadzone zmiany w systemach Android i iOS zdają się upowszechniać kody QR pozwalając ostatecznie ugruntować ich pozycję w marketingu i handlu.
Raport firmy Microsoft na temat trendów w handlu elektronicznym pozytywnie weryfikuje przyjęte założenia rozwoju platformy 1koszyk.