Headless to określenie technologii, w której silnik i logika systemu są pozbawione lub oddzielone od interface’u użytkownika. W przypadku e-commerce rozdzielenie warstwy prezentacyjnej od mechanizmów zamówieniowo-transakcyjnych wynika z drastycznych zmian procesów sprzedażowych i zachowań kupujących.
Niemiecki rynek e-commerce rośnie w oszałamiającym tempie 11% rocznie, a jego obroty sięgają 70 mld €. Przy tak ogromnej skali ważnym problemem okazują się zwroty zamówionych produktów.
Opracowany w 1994 r. standard QR długo borykał się z brakiem zainteresowania w zastosowaniach konsumenckich. Ostatnio wprowadzone zmiany w systemach Android i iOS zdają się upowszechniać kody QR pozwalając ostatecznie ugruntować ich pozycję w marketingu i handlu.
Raport firmy Microsoft na temat trendów w handlu elektronicznym pozytywnie weryfikuje przyjęte założenia rozwoju platformy 1koszyk.
Twoi klienci coraz więcej czasu spędzają w portalach społecznościowych. Wykorzystaj to!
W odróżnieniu od klasycznych witryn sklepowych sprzedaż w socialmediach pozwala na dwustronną interakcję. Budując swoją społeczność możemy zarówno dostarczać konkretnych informacji, jak i reagować na opinie i zachowania potencjalnych klientów.